معبر

خبری تحلیلی

معبر

خبری تحلیلی

بزرگترین پیشگوی تاریخ

تفاوت انقلاب شیعی ایران با جنبشهایی که در تونس مصر و دیگر کشور ها انجام گرفته یک تفاوت اساسی است. شاید بهتر است بگوییم چیزی را که به لطف خداوند سبحان و به وسیله حضرت امام روح الله قدس الله نفس الذکیه در ایران اسلامی -انقلاب اسلامی ایران- ایجاد شد فهم و درکی بود که امام سی سال زودتر از دیگر ا فراد و دیگر ملتها درک نمود. به عبارت دیگر چیزی را که ملت ایران در سی سال پیش فهمیده و بدان عمل نموده مردمان این کشورها بعد از ۳۲سال تازه فهمیدند. 

 شاید وقتی امام راحل فرمود ما انقلابمان را به تمام جهان صادر خواهیم کرد مردمان تونس مصر اردن و یمن و ... نمی توانستند به خوبی این دور بینی و پیشگویی رهبر فقید انقلاب اسلامی مان  که در آن روزها یک انقلابی نو پا بود را درک کنند. اما این روزها دیگر بر کسی پوشیده نیست که پیشگویی های یکی از بزرگترین پیشگوهای تاریخ - بخوانید امام خمینی - یکی پس از دیگری جامع عمل می گیرد. از شکسته شدن استخوان های کمونیست ها وبا ذلت کشته شدن صدام و صادر کردن فرهنگ انقلاب ایران و... همه و صدهای دیگر از این دست پیشگویی های بزرگ مرد تاریخ اسلام حضرت امام روح الله قدس الله نفس الذکیه بود. 

 

تعجب ما اما از این مردمان نیست بلکه از آن دسته افرادی است که وجود قدسی امام را درک کردند در محضر ایشان همه اینهایی که ما می گوییم را دیدند و به وسیله همین روابط که با امام داشتند به چه جاهایی که نرسیدوردن و... و حالا که همه ملتها در حال بیدار شدن هستند و اکنون که مردمان مسلمان در حال بیعت با ارمانهای امام عزیز هستند این خود باخته گان ساز مخالفان امام را کوک می کنند و در زیر پرچم آنها بر ضد ملت امام فتنه انگیزی می کنند. بی بصیرتی یعنی همین به قول امام خامنه ای بصیرت یعنی بدانیم شمری که سر از تن امام حسین جدا کرد همان جانبازی بود که در رکاب علی شمشیر زد اینها یه یقین شمرها و عمر سعدهای زمانه هستند .  

امام راحل اما اینهارا هم پیشگویی کرده بود به فرمایشات مختلف امام توجه کنید انگار اینهارا می دیده و با اینان سخن می گفته.  

امروز بیداری ملتهای اسلامی فقط یک چیز را به همراه دارد فریاد مردمان امروز این جمله است انقلاب اسلامی - این بار اما جهانی- اری انقلاب جهانی اسلامی در یک کلام یعنی درخواست ظهور مهدی فاطمه عجل الله. 

خبرامدنت می رود باغ به باغ   می رود شهر به شهر   مردمان یمن و تونس ومصر   مردمان اردن    همه عالم به تمنای تو بر خاسته اند    شورو حالی برپاست    وعده ات نزدیک است.  

اللهم عجل لولیک الفرج 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد