معبر

خبری تحلیلی

معبر

خبری تحلیلی

فرار مبارک مبارک

انگار همین دیروز بود که ۳۲سال پیش محمدرضا شاه ایران فرار رو بر قرار ترجیح داد و از ایران گریخت مردم انقلابی ایران با خوشحالی مضاعف به راهپیمایی های خیابانی خود ادامه دادند و سر انجام در ۲۲بهمن انقلاب ایران به پیروزی رسید اما امروز در حال و هوای پیروزی انقلاب دیکتاتور مصر با فرمول انقلاب اسلامی ایران پا به فرار گذاشت همان فرمول همان دیکتاتوری و همان حامی همیشگی -یعنی آمریکا- و به همان صورت و در همان بهمن ماه اما حیف که مصری ها از وجود رهبری چون امام راحل محروم هستند . غربی ها یعنی امریکا و اسرائیل و متحدانشان در سال گذشته با فرمولهای خود قصد براندازی در نظام اسلامی مارا داشتند که با رهبری داهیانه رهبر انقلاب علاوه بر این که مهارشد آتش افروزی دشمنان را به دامن خودشان باز گردانید. حالا این فرمول انقلاب اسلامی ایران است که همه را بر افروخته و دیکتاتورهای غربی را زمین گیر نموده نه فرمول انقلاب مخملی سروس نه جین شارپ نه مایکل لیدن و نه هیچ کدام از تئوریسین های غربی بلکه فرمول انقلابی اسلامی امام روح الله. 

حال تفاوت این فرمولها را ببینید!! 

در فرمول های غربی به این صورت عمل می شود که پس از  سالها برنامه ریزی و با حمایت همه جانبه کشورها و رسانه ها و هزینه میلیاردی و هنگفت به براندازی در نظامهای مخالف می پردازند و در موفقیت شان نیز تردید است. نمونه آن در سال۸۸ و انتخابات ایران است که با مانور بسیار وسیع رسانه ای و حمایت همه جانبه قدرتها و هزینه های کلان و... نتها موفقیتی نداشتند بلکه همه اینها به سر خودشان آمد. اختشاشات دانشجویان در فرانسه انگلیس و قیام مردم تونس و مصر و... 

اما فرمول امام: به این گونه است که ملتها بدون هیچ هزینه اضافی بدون حمایت هیچ ابرقدرتی و بدون در اختیار داشتن رسانه های وسیع فقط با یک چیز آنهم اسلام و تنها اسلام ناب در مقابل دیکتاتورهای خود به قیام می پردازند و دولتهای دیکتاتور خود را به زباله دان تاریخ می اندازد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد