معبر

خبری تحلیلی

معبر

خبری تحلیلی

ایا احمدی نژاد می داند؟

آقای احمدی نژاد من کسی هستم که از ابتدا  از همان روزهایی که کاندیدای ریاست جمهوری ایران شدی از ته قلب دوستت داشتم همانی هستم که در وانفسای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها با آن همه زرق و برق تبلیغاتی شان عکسهای سیاه و سفید شما را به دیوار خیابانهای شهر کوچکم  می چسباندم و احساس غرور می کردم همان کسی که وقتی سخن از شما به میان می آمد چنان نطقی برایت می کردم که کلام همه پیش پایم لنگ می انداخت‌ ‌‌‌ همانی که وقتی دَرِ ستاد انتخاباتی کوچک شما را که با هزینه  بچه ها راه انداخته بودیم می بستم نای تا خانه رفتن را نداشتم. من همان جوانی هستم که وقتی انتخابات نهم به پایان رسید و طعم شیرین پیروزی را چشیدم یک الحمدالله گفت و تا ۴ سال دیگر بدون کار و بدون درامد و حتی بدون زره ای منت به زندگی روزمره خود ادامه داد و در چهار سال بعد  در هیاهوی انتخابات پر جنب و جوش دهم با تمام مشکلات زندگی اش بازهم با همان شور  البته این بار با شعور تر از گذشته به میدان آمد و هر آنچه که داشت برای پیروزی شما در انتخابات گذاشت  همانی که در درگیریهای خیابانی فوش و فلاکت احمدی نژادی بودن را به جان خرید و خم به ابرو نیاورد و تا آخرین نفس از فریاد حمایت شما خاموش نشد.و با پایان ان انتخابات شیرین از خوشحالی این بار هزار بار خدا را شکر گفت و باز هم  هنوز که هنوز است بی کار بی ادعا ومنت و درامد به زندگی ادامه می دهد و اگر هزار انتخابات به این سبک و سیاق باشد بازهم  جوانان شهر را جمع می کنم و برایتان سینه چاک می کنم و نطق می کنم و پوستر می چسبانم و تا صبح در ستاد انتخاباتی تان کار می کنم...

نمی دانی آقای احمدی نژاد تنها وقتی گرد وغبار های این همه خستگی از تنم بیرون می رود وبه آرامش خاطر می رسم، و تنها وقتی با احساس لذت هنوز شما را دوست دارم  و به رای خود می بالم که می بینم  امام خامنه ای شما را پیرو گفتمان امام و انقلاب می داند. نمی دانی احمدی نژاد عزیز چه آرامشی به من دست می دهد وقتی از رهبری صحبت می کنی وقتی مجری برنامه تلوزیون از شما پرسید دست اورد سفر لبنان چه بود، گفتی همانی  که مقام معظم رهبری فرمود؛ نمی دانی آقای دکتر چه احساس غروری کردم.آخر نمی دانی دولتهای قبل... بگذریم!

همیشه سخنرانی های شما ، رئیس جمهور عزیز می شنوم و می بینم و دنبال می کنم، نا خواسته اما، منتظرم که بشنوم ازشما که بگویی حضرت آقا چنین و چنان فرمود و از ایشان سخن بگویی، همیشه دوست داشتم بیشتر از حضرت آقا ، از این دُرِ نایاب در مروارید تکلمت دم بزنی تا کور شود هر انکه نتواند دید.

جناب رئیس جمهور محبوب و عزیز من شما را برگزیدم، چون سرباز ولایت هستم و از شما حمایت می کنم چون با ولایت ماندم

و با ولایت انشا الله خواهم ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد